مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 18:152023-02-24ورزشي

لیگ برتر والیبال| مصاف اکبری و عطایی در نیمه نهایی/ انگیزه نیان مغلوب تجربه پیکان شد


پیکان تهران با برد نیان الکترونیک خراسان در بازی سوم پلی آف لیگ برتر والیبال مردان موفق به صعود به مرحله نیمه نهایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دیدار سوم تیم های نیان الکترونیک خراسان و پیکان تهران در مرحله نخست پلی آف لیگ برتر مردان امروز (جمعه پنجم اسفند) در سالن فدراسیون والیبال برگزار شد.

در دیدار رفت، شاگردان پیمان اکبری در پیکان سه بر صفر به پیروزی رسیدند و در دیدار برگشت شاگردان حامد صمدی در تیم نیان سه بر صفر حریف را شکست دادند تا از نظر برد یک بر یک مساوی شوند و رقابت دو تیم برای صعود به مرحله نیمه نهایی به مسابقه سوم کشیده شود که امروز برگزار شد.

شاگردان پیمان اکبری در این مسابقه سه بر صفر حریف خود را شکست دادند تا در مجموع مرحله یک چهارم نهایی دو بر یک نیان را شکست دهند و به عنوان چهارمین تیم، راهی مرحله نیمه نهایی شوند.

نیان الکترونیک خراسان در این مسابقه با امتیازهای 23 بر 25، 21 بر 25 و 20 مغلوب پیکان شد تا به کار خود در لیگ برتر مردان سال 1401 پایان دهند.

پیکان تهران این مسابقه را با ترکیب علی شفیعی، حمزه زرینی، فارینا رافائل، محمد طاهر وادی، پوریا فیاضی و محمد فلاح آغاز کرد و در تیم نیان رحمان داودی، سید امین علوی، علیرضا فراهانی، سید محمد موسوی، علیرضا بهبودی و یونس جوان ترکیب شروع کننده مسابقه بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ برتر والیبال| مصاف اکبری و عطایی در نیمه نهایی/ انگیزه نیان مغلوب تجربه پیکان شد

لیگ برتر والیبال| مصاف اکبری و عطایی در نیمه نهایی/ انگیزه نیان مغلوب تجربه پیکان شد